Scientific researches of faculty of economics. Electronic magazine.

News

27 Mar 2024 Опубликован новый выпуск журнала Научные исследования экономического факультета. Электронный журнал
04 Sep 2023 Опубликован новый выпуск журнала Научные исследования экономического факультета. Электронный журнал.
28 Mar 2023 Опубликован новый выпуск журнала Научные исследования экономического факультета. Электронный журнал Опубликован новый выпуск журнала Научные исследования экономического факультета. Электронный журнал
29 Sep 2022 Опубликован новый выпуск журнала Научные исследования экономического факультета. Электронный журнал Опубликован новый выпуск журнала Научные исследования экономического факультета. Электронный журнал

Relevant Aspects of Determination of Efficiency and Effectiveness of Marketing Department

Petrin E.V. Relevant Aspects of Determination of Efficiency and Effectiveness of Marketing Department // Scientific Researches of Economic Faculty. 2009. V.1, Is.1. p. 85-94.Загрузить файл в формате PDF

In the article are shown relevant problems of marketing department’s activity in modern conditions (problems of estimation of effectiveness and efficiency), their assessment is given and methods of their solution are proposed.

Key words: effectiveness, efficiency, marketing budget, company’s strategy

JEL codes: М30

Tags